zaterdag 13 juli 2013

Hello Summer Swap

En jawel, weer deed ik mee aan een swap (het lijkt wel een gewoonte te worden).

Deze keer trok ik opnieuw de naam van een mama met een dochtertje én met een buikbaby aan boord.

Deze cadeautjes vertrokken allemaal hun richting uit :

Benieuwd wat er allemaal in de cadeautjes zit?

Voor het dochtertje, een potlodenrol, een zelfgemaakt kleurboekje en omdat het een meisje-meisje is, natuurlijk haarspeldjes.





De buikbaby, een tutterkoord en labeldoekje.  Aan het doekje maakte ik ook een elastiekje vast, zodat de tut er ook aan kan.
En de rammelaar die ik een paar dagen geleden ook postte, ging ook mee de doos in.













Voor de mama, een zomers gsm-zakje en 2 ringetjes.




En dan een familiecadeautje : papa en mama uil en hun twee kindjes.



Zo benieuwd naar de reactie van mijn swappartner!
Zou ze het leuk vinden?

3 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. ze vond het inderdaad heel leuk.
      En het familiecadeautje ging ze koesteren

      Verwijderen
  2. maar dat zullen ze zeker leuk vinden. :-) benieuwd wat je terug krijgt. :-)

    BeantwoordenVerwijderen