maandag 16 juni 2014

Prinsesje gaat op reis en neemt mee..... Part I

Binnenkort vertrekken we op vakantie. 


We kijken er echt wel naar uit.  Voor de eerste keer met de auto naar het Zuiden.  Al heb ik wel een beetje schrik voor de lange autoreis met een ik-slaap-lekker-niet-in-de-auto-meid.


Ventje wil 's nachts vertrekken, dus maakte ik een comfortabel gordelkussen voor prinsesje.

Als basis voor het gordelkussen nam ik deze tutorial.  De lintjes verving ik door kamsnaps.


 zo hangt het kussen in de auto :
Beter in detail voor de bevestiging : 





























Ze is er alvast heel blij mee, en beloofde om dan ook 's nachts te slapen.  Ik ben benieuwd.


1 opmerking:

  1. oh, die moet ik ook nog dringend maken voor in de auto! Lijkt me ideaal voor de lange autorit...

    BeantwoordenVerwijderen