woensdag 22 februari 2017

Pannenlappen

Tijdens mijn "slechte" periode kwam stilletjes aan de zin weer terug om te haken.
Het haken had eigenlijk een therapeutisch effect op me : het hielp om te ontspannen, om niet na te denken.  En al waren het allemaal relatief simpele projectjes, ik fleurde er wel weer van op.  

Zo maakte ik een hele resem portemonneetjes, die ik schonk om te verkopen voor het goede doel.  Dubbel goed gevoel dus.



En ging ik aan de slag om pannenlappen te haken. De meeste gaf ik intussen cadeau, maar eentje kreeg een plaatsje in onze keuken.  Ik maakte deze in de kleuren van onze keuken : rood en grijs.  En volgens mij zal die me altijd herinneren hoe sterk ik was om uit mijn dal te klauteren.


deze maakte ik 3 keer



1 opmerking:

  1. Mooie "therapeutische" werkjes. Mooie pannenlappen vooral die roodgrijze. Die vind ik zelf de mooiste. En zoals je zegt met een mooie symboliek! xxx

    BeantwoordenVerwijderen