dinsdag 6 juni 2017

Gehaakte lappenpoppen - deel 2

In mijn vorige post gaf ik al mee dat er een aantal gehaakte lappenpoppen uit mijn haaknaald gekropen waren.


Nu ook deze lappenpop bij de nieuwe eigenaar is, kan ik hem ook trots tonen.


De eenhoorn is eigenlijk de eerste lappenpop, die ik maakte.  Het leek me een echt leuk patroontje voor een baby-meisje op komst.





Blij was ik toen alle stukjes in elkaar stonden.  De manen achteraan, vond ik persoonlijk wel een heel werkje. 
Maar het eindresultaat, was in 1 woord prachtig.




De eenhoorn is gehaakt in roze rio wol en in witte rio wol, gekocht bij wolenzo.




Deze eenhoorn maakte een Nederlandse vriendin en haar kersverse babymeid heel blij.


In het pakketje dat ik haar opstuurde, stak ik ook nog een haarspeldjesbord en enkele haarspeldjes.




Een heerlijk cadeautje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten