donderdag 20 juni 2013

zomerswap

En jawel weer een swap... Kan het niet laten om me steeds te laten verleiden om mee te doen aan een swap, en elke keer toch wel stress.

Deze keer deed ik mee met een swap op het facebook-groepje hobby naaiwerkjes.

Ik trok een mama met een dochtertje.  En kreeg in de periode voor de swap ook nog het nieuwtje dat er een babytje op komst was.

Aan de slag dus maar.

Voor het dochtertje maakte ik een potlodenrol, gevloekt heb ik om alles mooi afgewerkt te krijgen.  Gelukkig is mijn mama een geduldige leermeester.















Ook nog een ritszakje voor de dochter.
En aja, haarspeldjes kan elk prinsesje toch gebruiken, niet?
Ik maakte er ineens maar een haarspeldenhouder bij ook.



De buikbaby daar maakte ik een tuttenkoordje en een labeldoekje voor.



En de mama, een gsmzakje en een sleutelhanger


Benieuwd of mijn swappartner er blij mee zal zijn.

Groetjes!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten