vrijdag 14 maart 2014

Nog maar is : een swapje

En zo tussen de livingrenovatie door, moest ik een swapje klaarkrijgen ook.
Helemaal in stress-modus dus.
Voor dit swapje mocht je kiezen, wat kopen of zelf wat in elkaar steken.

Ik koos voor een combinatie.  Dit werd het :

Voor de dochters een haarspeldhoudertje, en haarspeldjes.  Wat klungelde ik op de kleine stukjes bek van de flamingo!


 Voor aan de boekentas/crechetas , sleutelhangertjes
 Voor de mama, een aantal oorbelletjes :


 die stopte ik in een froyd & dind doosje
 En lap, toen ik de aankopen deed was het ├ęcht wel koud.  Ik dacht, handwarmertjes, die komen wel van pas.  Enfin, ik hoop dat ze in de kast kunnen tot het najaar ;-)
 En aangezien mijn swapmaatje zotjes is van flamingo's: bordjes voor de dochtertjes
 En hop, afsluiten met een leuke kalender

Straks maak ik mijn toegekomen pakketje open.  Het kriebelt al!

1 opmerking: