dinsdag 26 januari 2016

Vosjes

Toen ik dit patroontje pinde, wist ik dat het wel een leuk babycadeautje ging zijn.


En als je mijn vorig babycadeautjespost las, weet je dat het soms wel even duurt vooraleer ik aan het maken van het cadeautje toe kom.
Ook deze keer was het baby'tje al enkele maandjes oud.

Enfin, patroontje printen, plakken, stofjes knippen, viltstukjes knippen.
 
En dit was dan het resultaat :


 Het oorspronkelijke patroontje heeft een gewei, maar persoonlijk vind ik dat niet zo mooi, dus liet ik dat stukje eraf.
Bij het opvullen stak ik tussen de vulling ook belletjes.


Baby'tje en de mama zijn superblij met het cadeautje.




Vorige week kreeg ik dan opnieuw een geboortekaartje.
Oh, maar deze keer ging ik meteen aan de slag. Ok, weer met hetzelfde patroontje, maar ik vond het zo leuk om te maken, dat er waarschijnlijk nog wel vosjes zullen gemaakt worden.






Fijne dinsdag allemaal


























1 opmerking:

  1. Ik dacht meteen aan een vosje... maar een gewei? Dan was het dus een hertje. Hetzelfde misverstand als op de uitnodiging van jongste haar trouw...leg ik je nog wel uit donderdag als je het niet zou snappen! ;-) Je mag altijd je koekjespotreceptjes nog posten hé... er zijn er die daar op zitten te wachten!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen