donderdag 8 juni 2017

Kroontjes

Een vriendin plaatste een oproep op facebook "wie  van haar vriendjes kon helpen met het maken van gehaakte kroontjes voor een thema op school."


Soms heb ik nood aan zulke projecten, zo van die massaprojecten,  waarbij je niet heel de tijd moet nadenken.  Ik vroeg haar me het patroontje eerst even te laten bestuderen. En aangezien het allemaal wel mee viel, die beschrijving. 


Hop, ik ging aan de slag.  Op zich een fijne bezigheid.  Deze kroontjes kregen een gelukkige kleine nieuwe eigenaar :




Tuurlijk wou poppemie ook een kroontje.  Eigenlijk moet ik dat nog altijd maken, komt er wel eens van, denk ik. 


Voor wie ook aan de slag wil gaan, het patroontje kan je hier vinden :


http://www.wolplein.nl/blog/kroontje-haken/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten