donderdag 22 juni 2017

Leuke brievenbuspost

Ik werd onlangs lid van  het nieuwe facebook-groepje "Leuke brievenbuspost".  De bedoeling is om een briefje/kaartje naar elkaar te versturen, maar ook met iets zelfgemaakt erbij (het moet in een enveloppe passen).  Er gaat steeds rond een thema gewerkt worden.


Als eerste thema werd de oproep gelanceerd om een envelopje vol geluk te versturen naar elkaar.

Zo tof, om gewoon naar iemand die je niet kent een potje vol geluk te sturen.



Zelf ging ik aan de slag met magneetjes.
Magneetjes, die kan iedereen wel gebruiken.


Ook het kaartje maakte ik zelf.



Zelf kreeg ik deze enveloppe in de bus :




De enveloppe op zich vond ik al geweldig, ook de inhoud was super!


Een leuke boodschappentas en een boekje met leuke quotes.






Ik ben in elk geval al benieuwd naar het volgende thema.



1 opmerking:

  1. Ik heb geen woorden voor de geweldige winst die je me hebt geholpen om in slechts een week te verdienen met binaire optiestrategie. Het spijt me dat ik in het begin twijfelde, ik heb $ 200 geïnvesteerd en $ 2500 verdiend in slechts een week, en bleef meer investeren, vandaag ben ik financieel succesvol is, kunt u contact met hem opnemen via e-mail: (tdameritrade077@gmail.com) whatsapp (+447883246472) Ik raad u aan niet te aarzelen. Hij is geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen