zondag 5 januari 2014

Secret Santa (II)


Ik schreef me dus voor de eerste in voor de Secret Santa van Tess.  Nog eens een dikke dank u wel Tess voor de organisatie!

Ik kreeg Eva toegewezen van deze blog.
Dit stopte ik in haar pakketje :
* een cameraatje (sleutelhanger en boekenlegger)
 


Een bloemenring en oorbelletje:

En wat rolletjes washi tape, want dat las ik op haar blog dat ze daar wild van was :



Zelf kreeg ik dit pakketje van de dame achter deze blog

Weer klaar voor heerlijk creatieve momenten in het nieuwe jaar. Met een lekker koekje ;-)









zaterdag 4 januari 2014

Secret Santa (I)

Dit jaar deed ik mee met 2 Secret Santa Swaps.

De eerste was die van het facebookgroepje Hobby Naaiwerkjes.

Met veel stress begon ik aan deze swapuitdaging, want de dames die meededen, tja die hebben allemaal ietsiepietsie meer ervaring dan mezelf.

Maar dan vond ik op de pinterest van mijn swapmaatje dat ze nog een haarspeldjeshouder ooit wou maken.  En dus ging ik aan de slag, met dit als resultaat :


Een extra houdertje voor diadeempjes er nog bij:
 Vrolijk papiertje, en lekkere kerstmanchocolaatjes ;-)

En wat was ik blij om uiteindelijk een blije mamadammeke te mogen lezen!


Zelf kreeg ik van Joke een superleuk swapje in mijn favoriete kleurtjes in de bus.
Kijk zelf maar en geef toe, dit had je ook wel willen opendoen, niet?







donderdag 2 januari 2014

dinsdag 17 december 2013

een klein jongetje adopteerde....


.... een ruimtemannetje!

Voor een swap (jaja, again) haakte ik een ruimtemannetje.  Een beetje een risico want het jongetje in spe is net geen 2, maar na het openen van het pakje waren de 2 onafscheidelijk.

En geef nu toe, zou je dit ruimtemannetje ook niet als jou nieuwe beste vriend aannemen?


vrijdag 13 december 2013

dank u sinterklaasje

begin deze maand mochten we gratis naar de grote sinterklaasshow in het sportpaleis.
Je weet wel, de grote reclameshow van studio 100, want alle figuren passeren de revue.  En dan denk je als mama, zolang mega toby ook passeert is het voor mij allemaal ok.  Helaas had mega toby een stand-in ingehuurd.

We konden gaan dankzij een superlieve meid, die zomaar even kaarten voor ons won.

En dan sturen we dat sinterklaasje toch even een bedankje toe?


vrijdag 6 december 2013

Swapje in Baboesjkathema ... het vervolg

Zo wat maakte ik voor het zoontje van mijn swappartner?

Daar vond ik toch dat het Baboesjka-thema misschien niet helemaal voor op zijn plaats was ;-)

Een dino-potlodenrol dan maar, want ik las dat het zoontje gek is op dino's.





En wat vinden jullie van deze rood-wolfje-sleutelhanger?


maandag 2 december 2013

Swapje in Baboesjka thema


Alweer tijd voor een volgend swapje.
Deze keer maakte ik er een themaswapje van.  Alles in het Baboesjka-thema.

De dame waar ik voor swapte heeft 2 dochtertjes en een zoontje.

Leuke vilten sleutelhangertjes.  De rode voor mijn swappartner, de roze voor de dochtertjes :



Een boeklegger in vilt met een strijkapplicatie :



Potlodenrollen voor de dochtertjes :







Voor het zoontje maakte ik wat anders, maar daar meer over in mijn volgende blog!